Tuesday, January 18, 2005

Lex met Esther Dex (2)

Herman Brusselmans heeft Serge Simonart voor het gerecht gedaagd wegens laster en eerroof. Dit houdt verband met SS uitspraak dat Herman Brusselmans boeken kakt. Brusselmans laat zich representeren door advocaat Walter M. Wittifick.

Gene Thomas heeft Barry81 eveneens gedagvaard wegens zijn K3 baby uitlatingen. Barry81 wordt nog steeds juridisch bijgestaan door Zé D'Udekem D'Acosta. Gene Thomas heeft Harold Malterfeyer als raadsman gekozen. Voorts heeft Gene Thomas wegens dezelfde uitlatingen van Barry81 SS in elkaar geslagen.

Serge Simonart heeft hiervoor op zijn beurt Gene Thomas aangeklaagd wegens slagen en verwondingen.

5 Comments:

Blogger Barry81 said...

Bij deze zou ik de redactie van "Hund i snor" willen laten weten dat Gene Thomas zijn klacht tegen mijn persoon heeft laten vallen. We zijn tot een minnelijke schikking kunnen komen. De precieze details daarvan kan ik niet vrijgeven, maar de geruchten dat door mijn toedoen de familie Thomas in het nieuwe seizoen "Onder zeil" gaat met Jambers (een vaste klant van "De Blauwe Marlijn") kloppen.

1:54 AM  
Blogger Barry81 said...

Verder zou ik ook nog willen ingaan op de ruzie tussen dhr. Simonart en dhr. Brusselmans. Vermits die laatste al enkele keren vis is komen kopen in mijn zaak, ken ik hem min of meer. Ik meen namelijk dat men een mens aan zijn vis herkent. Wel, dhr. Brusselmans koopt gewoonlijk roodbaarsfilet en hij lijkt me daarom niet het type te zijn om boeken te kakken, zoals dhr. Simonart suggereerde.

2:07 AM  
Blogger Koop said...

In deze schier eindeloze stroom aan rechtszaken (de woordspeling met Tsunami maakt u zelf maar) vraag ik me maar één ding af: wanneer duikt Frank Verstraeten, king of court cases, op?

9:31 AM  
Blogger Blogger said...

Barry81 is blijkbaar een visverkoper met BV connecties.
Zeg maar een hippe visboer. Jij bent toch toevallig niet die visboer die ooit aan Big Brother heeft deelgenomen en al na één dag mocht opkrassen ?

10:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Smurf Lexus stelt zich kandidaat om voor eventuele benadeelden (niet-smurfen) op te treden als rechtsverlener, hoewel hij in de nasleep van de hangende Kerstmannenaffaire, momenteel nog uitrust op de Paaseilanden.

10:20 AM  

Post a Comment

<< Home