Wednesday, November 23, 2005

Ontmasker de charlatan met Sam Trouvé (143) - Victoria Silvstedt is kampioene orgasmes faken

Sex and the charlatan : episode 22. In ontmasker de charlatan (30) hadden we het er reeds over dat de helft van de Nederlandse jonge vrouwen een orgasme faket.

In deze post hebben we het over de Zweedse playmate en actrice Victoria Silvstedt. Wat dat "actrice" betreft, Silvstedt zat in Boat Trip (2002), iemand gezien ? La mia vita a stelle e strisce (2003), iemand gezien ?

Silvstedt heeft onthuld dat ze jaren geleden tien mannen versloeg in een wedstrijd ‘om ter beste een orgasme faken’. De bimbo won bij die caféwedstrijd een tv.

"Het was ik tegen tien mannen...niet zo moeilijk dus. Toen mijn moeder me vroeg waar de tv vandaan kwam, heb ik maar gezegd dat ik die gewonnen had met een spelletje bingo".

Naast deze "ontboezeming" van Silvstedt heeft Alex Brulov ook even het palmares van Silvstedt nagecheckt. Het is een palmares waarbij dat van Frank Vandenbroucke verbleekt : Miss Sweden 1993, Playmate of the year 1997, één van de meest gedownloade Internetbabes van de 21ste eeuw. Een charlatan met een palmares zowaar !

Als u meer foto's wil zien van Victoria, begin maar te downloaden !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home