Tuesday, November 22, 2005

Ontmasker de charlatan met Sam Trouvé (140) - Sven Gatz gaat door het lint

Vlaams VLD-volksvertegenwoordiger Sven Gatz, ex-compaan van Bert Anciaux bij de Volksunie, blijkt toch niet zo een watje zoals hij zich altijd voordoet.

Gatz speelt een potje voetbal bij vierdeprovincialer Ritterklub Jette. Gatz bekleedt er de positie van rechtsback. In een wedstrijd tegen KFC Vilvoorde ging Gatz door het lint.

Sven Gatz : "Op een bepaald moment pleegde mijn directe tegenstander een regelrechte aanslag op mij. Met de voet vooruit, recht op mijn knie. Toen ik hem echter provocerend zag grinniken, ben ik door het lint gegaan. Gelukkig was hij niet gewond."

De man kreeg een kopstoot en ging tegen de grasmat, waarna in het tumult dat volgde Sven Gatz een karateklap kreeg van de kapitein van Vilvoorde. Gatz kreeg rood, droop hinkend af en de wedstrijd werd stopgezet.

Gatz: "Als ik op de grasmat sta, ben ik geen politicus, maar een van de tweeëntwintig spelers. Ik ben ook maar een mens, heb ik tot mijn schande ontdekt ( lachje ). Maar ik zoek geen excuses. Ik schaam me om wat ik gedaan heb. Ik heb een uitgebreide e-mail met excuses gestuurd naar de voorzitter van Vilvoorde."

Hoe dan ook, dit is een heuse knauw in het imago van "boyscouts", dat zowel Bert Anciaux als Sven Gatz cultiveren. Gravis Mushnik zal nu het doen en laten van Gatz op de voet blijven volgen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home