Saturday, June 25, 2005

My Kingdom for a Hund met Pupi (17) - Michael Jackson riskeert nieuw proces voor hondenbeet

Michael Jackson zit alweer in nesten. Donna Kyman klaagt Jackson aan omdat ze in april gebeten werd door Flash, een hond die wist te ontsnappen van Jacksons landgoed Neverland in Californië. De 66-jarige vrouw vraagt een schadevergoeding voor de "grote mentale, emotionele en fysieke pijn en het lijden" dat ze naar eigen zeggen heeft moeten doorstaan sinds het voorval.

De klacht werd op 7 juni ingediend. Kyman beschuldigt Jackson van nalatigheid en onvoorzichtigheid omdat hij de hond vrij buiten zijn domein liet lopen. Indien het echt tot een proces komt, heeft Smurf Lexus al aangeboden de verdediging van Michael Jackson op zich te nemen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja, het was eventjes stil vanuit Wechelderzande, maar dat was omdat ik voor Hund in Dogville was. We hebben die Wu Tang meer dan een symbolische veeg uit de pan gegeven. Bovendien heb ik die chinees nog aangeklaagd voor smaad aan de smurfen! Hij werd er blauw van.
Maar tijdens een avondlijke wandeling werd ik achterna gezeten door een echte hond. Gelukkig heeft een oude dame haar been aangeboden, zodat ik er enkel met de schrik vanaf gekomen ben. Dat ik daarna aangeboden heb om Jackson te verdedigen, is niet geheel juist. Jackson heeft me gevraagd de verdediging te verzorgen. Om geen enkel trauma op te lopen, ben ik ingegaan op zijn vraag. En nu zit ik voor onbepaalde duur in de States.

Smurf Lexus

2:34 PM  

Post a Comment

<< Home