Monday, April 18, 2005

What's up in Bering met Delphine de la Kethulle (4) - Dixie staakt expeditie

Vanuit de Beringstraat komt het bericht dat Dixie Dansercoer definitief de strijd staakt. Hij zal geen nieuwe poging wagen om de Beringstraat over te steken.

Hund i snor
Dixie, dit is dan toch een Benoit Van Cleemputiaans debacle ?

Dixie Dansercoer
Nee, zo zou ik het niet willen noemen. We zijn genekt door de weersomstandigheden.

Hund i snor
Ja, maar weer of geen weer, het blijft een debacle.

Benoit Van Cleemput
Absoluut, zo zou ik het ook bestempelen.

Dixie Dansercoer
Van Cleemput, hou u erbuiten. U werd niets gevraagd.

Hund i snor
Alle elementen van een Benoit Van Cleemputiaans debacle zijn toch aanwezig : willen maar niet kunnen, de mislukking ontkennen ...

Dixie Dansercoer
Geen commentaar.

Benoit Van Cleemput
Tja, Dixie is een loser. Dat is moeilijk toe te geven. Ik herken dat.

Dixie Dansercoer
Niet waar. Ik heb al veel succesvolle expedities achter de rug. Van Cleemput heeft nog nooit iets tot een goed einde gebracht.

Hund i snor
Dat klopt. Enfin, u bevindt zich nu hoe dan ook niet meer in de Beringstraat maar in hetzelfde sukkelstraatje als Benoit Van Cleemput. Hoe gaat u daaruit geraken ?

Dixie Dansercoer
Nee, nee, u ziet dat helemaal verkeerd.

Hund i snor
Dixie staakt de expeditie, hé maar dit rijmt !

Dixie Dansercoer
Hund, nu maak je het te bunt !

Hund i snor
Alex, verwijder Dixie even van deze post. Wij hoeven geen dreigementen van losers.

Alex Brulov
OK. En wat met Benoit Van Cleemput ?

Hund i snor
Verwijder die loser ook. Die heeft hier niks meer te zoeken.

Benoit Van Cleemput
Ja maar, ik heb niets gevraagd. U hebt mij gebeld.

Hund i snor
Ja, om u nog eens goed uit te lachen, Van Cleemput. Whahahahaha
( Alain Van Dam-achtige lach ). Delphine, helaas moeten we ook onze samenwerking beëindigen. Spijtig maar toch bedankt alleszins. Wat gaat u nu doen ?

Delphine de la Kethulle
Ik zal in de toekomst twee keer nadenken voor ik nog in zee ga met losers als Dixie. Maar maak u om mij geen zorgen. Ik vind wel een nieuwe challenge.

Hund i snor
(meer) succes alleszins !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home