Monday, February 21, 2005

W in da house (6) - Tweede blogsponsor for "special occasion"

Hund i snor heeft een telefoontje gekregen voor een tweede "special occasion" blogsponsoringdeal. Na lang beraad hebben we dit aanvaard.
It was an offer we couldn't refuse.

De wilde weldoener is ditmaal Betoncentrale Don Peit.

Hund i snor
Hallo Don Peit. U hebt Hund i snor an offer we can't refuse gemaakt. Waarom ?

Don Peit
Ik maak altijd offers they can't refuse. Make no mistake : ik ben een Don, OK ?

Hund i snor
Goed. U hebt dus een betonmolen ter beschikking gesteld om W in te draaien. Dat is iets heel anders dan die rotte eieren van Achiel Van Pyperseele.

Don Peit
Ja, maar die Achiel Van Pyperseele is een boer, ik ben een Don. Het verschil moet duidelijk zijn, nietwaar ?

Hund i snor
Is er dan een verschil ? Die boer De Clerck bijvoorbeeld lijkt zowel een boer als een Don.

Don Peit
Make no mistake : die boer De Clerck is een watje. En ik ben een Don, geen boer. Do I make myself clear ? Overigens heeft die boer Van Pyperseele Alzheimer. Ik vrees dat die Freddy Thielemans zal verwarren met W.

Hund i snor
Dat zou inderdaad een pijnlijke vergissing zijn. Maar wat moet Hund i snor met zo'n betonmolen ? Geeft u ook logistieke ondersteuning ?

Don Peit
Uiteraard. Niet alleen logistieke maar ook operationale ondersteuning. Kortom, mijn mannetjes zullen dat wel fixen.

Hund i snor
OK. Dank bij voorbaat.

4 Comments:

Blogger Koop said...

Ik wil gerust nog even afwachten en ik wil niet vooruitlopen op de feiten, maar volgens mij is die selfproclaimed "don" ook een poseur en ne "fake", hoor, net als het gros van de andere medewerkers aan Hund. Maar kom, laat dit een aansporing zijn voor de Don in kwestie om het tegendeel te bewijzen. Indien W dan toch "gefixt" wordt, al dan niet door toedoen van een betonmolen, dan: big ups voor die Don, en hulde voor de Hund!

10:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Don Peit is wel degelijk for real. Die hese stem, die vaag aan Brando refererende looks, die stijlvolle maatpakken, de manier waarop hij een lijk weet in te pakken...

Er staat W. slechts een ding te doen: "get out a hie!"

De voorzitter van de Internationale Don Peit-fanclub

1:00 PM  
Blogger Shamrockske said...

geeeeeuw

10:31 PM  
Blogger Koop said...

Mag ik meegeeuwen? Please?

10:02 AM  

Post a Comment

<< Home