Friday, January 28, 2005

Nieuwe blogsponsoringdeal voor Atom en Warre

Atom en Warre hebben een nieuwe sponsoringdeal, en die komt een beetje uit onverwachte hoek. Niemand minder dan Benoit Van Cleemput is de nieuwe sponsor ! Hund i snor vroeg Benoit uitleg bij deze toch wel onverwachte coûp de théâtre.

Hund i snor
Benoit, what's the deal ?

Benoit Van Cleemput
Ja, wij hebben inderdaad een deal voor blogsponsoring afgesloten met Atom en Warre voor "De blauwe Marlijn".

Hund i snor
Gezien onze "history" is dat eerder "verrassend" te noemen.

Benoit Van Cleemput
Klopt ja, maar ik heb geen hard feelings.

Hund i snor
Dat siert u. Anderzijds heeft Barry81 wel hard feelings. Nadat hij u uit de goot had gehaald, hebt u in een mum van tijd niet alleen zijn vrouw maar ook zijn bloeiende viswinkel ingepalmd.

Benoit Van Cleemput
Tja. C'est la vie. Shit happens ...

Hund i snor
Interessante levensfilosofie. Wel, na uw eigen debacle hebt u blijkbaar nog steeds vertrouwen in Hund i snor ?

Benoit Van Cleemput
Ja, toch wel. De kat kwam weer bij Hund i snor, hahahaha ! Grapje.

Hund i snor
Hahahaha !

Benoit Van Cleemput
Als ik die Indische goeroe Vijay Gopalakrishnan mag geloven dan zou blogsponsoring een succesvolle marketingtool zijn. Let wel, ik heb dat niet echt nodig, hé. "De blauwe Marlijn" floreert. Maar wie ben ik om die goeroe tegen te spreken ? Advies van goeroe's sla je niet in de wind !

Hund i snor
Ja, behalve adviezen van salesgoeroe's dan, gelet op uw debacle.

Benoit Van Cleemput
Dat goeroe gedoe was niet echt mijn ding. Ach, don't look back. Ik ben nu een succesvolle visboer. Het is kassa kassa. Binnenkort kan ik mij een jacht veroorloven zoals Paul en Pascale.

Hund i snor
Barry81 zal het graag horen. Wel Benoit, hopelijk wordt deze blogsponsoring geen nieuw debacle, in elk geval veel succes gewenst.

Benoit Van Cleemput
Dank u.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home