Wednesday, January 26, 2005

Blogsponsor Spotje


KAMELENCENTRALE BEN MEKKI, OUARZAZATE

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Meeneemkamelen ?

Wu Tang

12:19 PM  
Blogger Barry81 said...

Hmmm... ik had me toch aan een wat subtielere vorm van "product placement" dan deze verwacht. De bovenstaande reclameboodschap roept pijnlijke herinneringen op aan Dracula 2000, een film waarin een niet nader genoemde luchtvaart- annex platenmaatschappij van Richard Branson uitvoerig én op groteske wijze werd aangeprijsd.

2:18 PM  
Blogger Barry81 said...

By the way: die kamelencentrale is echt té gek. Ik heb eens bij de gebroertjes Ben Mekki geïnformeerd. Je hebt al zo'n beest voor de prijs van 5 vrouwen. Ik zou er meteen een kopen als ik er 5 had, maar sinds Benoit Van Cleemput er zich mee ging bemoeien, heb ik er dus zelfs niet eentje meer. Nu begrijp ik ook beter waarom die moslims meerdere vrouwen nemen...

3:21 PM  

Post a Comment

<< Home