Monday, January 24, 2005

Meer duidelijkheid omtrent de mysterieuze ziekte van Torleif Sigursson

Alex Brulov heeft nieuws vanuit Reykjavik. Alex, hoe is het met Torleif ?

Alex Brulov
De toestand van Torleif is stilaan aan het verbeteren. Ik heb kunnen uitvissen wat er aan de hand was. Hij blijkt een dioxinevergiftiging te hebben gehad. Zijn gezicht is zwaar aangetast.

Hund i snor
Beetje te vergelijken met die Joesjtsjenko in Oekraïne ?

Alex Brulov
Klopt ja.

Hund i snor
Is er al een vermoeden omtrent de dader ?

Alex Brulov
Meer dan een vermoeden. Er zijn al twee mannen gearresteerd.

Hund i snor
Wie ?

Alex Brulov
Een zekere Koop en zijn handlanger, ene S. Ulari. Ik heb hen kunnen vatten op de luchthaven van Reykjavik.

Hund i snor
Good job, Alex. Wat zou het motief zijn van die Koop ?

Alex Brulov
Blijkbaar kon Koop het vernietigende artikel van Torleif over de reünie van Queen niet verkroppen en wou hij Torleif liquideren. Een eerste poging om Torleif in beton te gieten mislukte, maar die dioxinevergiftiging is helaas wel gelukt.

Hund i snor
Freedom of speech ! Torleif liquideren, beetje drastische maatregel van die Koop, niet ?

Alex Brulov
Ja, vind ik ook. Maar hij had dit wel al op deze blog aangekondigd. Dat heeft hem uiteindelijk de das omgedaan, want op de luchthaven van Reykjavik kon ik hem identificeren aan de hand van een robotfoto.

Hund i snor
Die Koop zit nu in de nor, samen met zijn handlanger ?

Alex Brulov
Klopt ja, in Reykjavik. Met oranje sandalen. Koop heeft wel reeds een advocaat. Volgens Esther Dex gaat het om de Griekse advocaat Redimas "Reddy" Mercuri, bijgenaamd "de moustache van Thessaloniki".

Hund i snor
Ach zo. Gelukkig is deze blog eindelijk gezuiverd van die Koop. Tenzij hij online is in de nor.

Alex Brulov
Laat ons hopen van niet. In elk geval zal Torleif binnenkort zijn comeback maken bij Hund i snor als showbizwatcher.

Hund i snor
Cool ! Bedankt Alex.

Alex Brulov
The pleasure is mine, P. Leno. I can assure you !

2 Comments:

Blogger Koop said...

Yes, ik heb wel degelijk on line access vanuit deze nor, H.I.S.S., zo snel zijn jullie nog niet van mij af. Om dergelijke access te krijgen, heb ik wel drie inmates oraal moeten bevredigen, dat was niet echt leuk. Smerige streek trouwens van die Alex B, om me te klissen. Mijn leed is trouwens nog niet geleden. ik mag dan al die Griekse advocaat hebben om me uit deze nor te halen, jammer genoeg is de man ook de Griekse beginselen toegedaan en wil hij enkel in natura betaald worden. In begin dacht ik dat hij me steeds verkeerdelijk als Ben aansprak, maar nu begrijp ik dat hij "Bend over" zegt...

10:21 AM  
Blogger Shamrockske said...

er komt iemand duidelijk niet aan zijn trekken...

12:53 PM  

Post a Comment

<< Home