Thursday, January 27, 2005

Blogsponsoring team compleet met Warre Ceuppens

Atom Kerkorian heeft de koe bij de horens gevat en heeft reeds een nieuwe Blogsponsoring Sales Executive aangeworven. De uitverkorene is Warre Ceuppens uit Lovenjoel. Warre heeft een ruime saleservaring ( hij heeft 20 jaar een frietkot uitgebaat aan het station van Leuven ) en heeft ook ruime ervaring met reizen ( naar Lloret del Mar ). De tweede kandidaat, Wu Tang, had ook wel een ruime saleservaring ( 18 jaar uitbater van noedelkraampje in Peking ), maar Wu Tang miste duidelijk reiservaring. De combinatie van sales- en reiservaring bij Warre hebben voor Atom de doorslag gegeven. Welkom Warre en succes gewenst !

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Noem jij Llolet del Mal leiselvaling !! Ik wed dat die Walle Peking niet eens op de kaalt kan aanduiden.
U begaat een glote blundel, mijnheel Hund i Snol, u gaat het noolden nog eens velliezen. En het oosten bent u nu al kwijt !!

Een wuudende Wu Tang !!
U hoolt nog van mij.

5:50 PM  
Blogger Blogger said...

Wu Tang, ik begrijp uw ontgoocheling, maar probeer deze ontgoocheling beheerst te verwerken. Er komen misschien nog opportuniteiten wanneer Hund i snor meer zal focussen op de Chinese markt.

Overigens is het mij onduidelijk waarom u schrijft "glote blundel, mijnheel Hund i Snol".
Op zich wel grappig bedoeld, die "Snol", maar beledigend en zelfs pathetisch.

Bij mijn weten kunnen Chinezen de R niet uitspreken maar wel schrijven. Dus uw "Snol" is compleet belachelijk hoor !

6:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Beste Hund i Snol,

U gebluikt wellicht nog een oudelwets klaviel, telwijl wij chinezen al lang gebluik maken van de splaaktechnologie. Ik geef toe, dat pakket van L & H is niet feilloos. Vandaal dat ik dus een culsus ga volgen om mijn uitsplaak te velbetelen. Heb nog even geduld en lees die "snol" niet zoals ik die uitspleek, maal zoals u die kan lezen; met een "L" dus.

Wu Tang

12:03 AM  

Post a Comment

<< Home