Sunday, October 16, 2005

Tweede blogsponsor uit Oostenrijk

En ja, na Nintendogs is er alweer een nieuwe sponsor voor Hund i snor. Het is de tweede Oostenrijkse sponsor, na Kippenkleren Edgar Honetschlaeger.

Het is het eerste hotel dat Hund i snor sponsort. Het gaat om het hotel van Roland Ballner, Cortisen am See. Dat hotel kwam onlangs nog in het nieuws door het feit dat Ballner besliste kinderen te weigeren maar wel nog honden toe te laten. ( zie My kingdom for a hund (59)).

Roland Ballner zag de reservaties binnenstromen na zijn aankondiging, en had meteen extra fondsen ter beschikking voor Hund i snor. Hund i snor heeft niets tegen kinderen, laat dat duidelijk zijn. Anderzijds kunnen wij ook niet weigerachtig staan tegenover sponsoring van een hondvriendelijk hotel. Een kennismaking met de Oostenrijkse Basil Fawlty.

Hund i snor
GrüB Gott !

Roland Ballner
GrüB Gott !

Hund i snor
Meneer Ballner, welkom als blogsponsor. U hebt geen sekonde geaarzeld om uw handtekening te zetten onder een blogsponsorcontract. Waarom ?

Roland Ballner
Wel, ik had onlangs aangekondigd dat ik kinderen niet meer zou toelaten in mijn hotel, maar wel nog honden. Sindsdien stond de telefoon roodgloeiend. Blijkbaar zijn er heel wat mensen met honden die maar wat graag boeken in een hondvriendelijk hotel. We hebben nu beslist om door te gaan op dit elan en die niche verder uit te bouwen. We zullen ons dus specifiek richten tot hondeneigenaars. Waar beter dan Hund i snor kunnen we ons potentieel publiek verder aanboren ?

Hund i snor
Zeer goed gezien. Kwatongen beweren wel dat u een kindhater bent.

Roland Ballner
Kijk, Ik heb hier zwaar geïnvesteerd. 2,5 miljoen euro, da's geen kattepis, hé. Ik ga er geen doekjes om winden : kinderen zijn vandalen, lastpakken, mormels die zich altijd slecht gedragen. Ze betekenen meer last dan wat anders. Ze maken lawaai, ze roepen, spelen voetbal in de gangen, stoten vazen om, pissen naast de WC-bril, wat weet ik nog al. Dit kan toch niet ! Zeker niet in een viersterrenhotel. Ik voelde mij geen hotelmanager maar een Kindergarten Cop. Ik heb dus beslist om het wangedrag van deze jonge vandalen niet meer te tolereren en kinderen te weren. Mijn motto is nu "mein hotel für ein hund".

Hund i snor
En honden, daar hebt u niets tegen, die gedragen zich voorbeeldig dan ?

Roland Ballner
Absoluut. Wij ontvangen honden met open armen, want zij gedragen zich veel beter dan kinderen. Honden zijn ook geen vandalen. Ons hotel is gelegen in één van de beste locaties op de St. Wolfgang, nabij Gmunden aan het Wolfgangsee meer. Ideaal dus voor de baasjes om met hun hond te gaan wandelen.

Hund i snor
Wel, wij raden alle hondenliefhebbers en Hund i snor-lezers dan ook aan om minstens een weekend te gaan onthaasten in Hotel Cortisen am See !

Roland Ballner
Ja, Sie sind alle willkommen mit ihren Hund !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home