Sunday, August 21, 2005

What's the deal met Kärt Pärt (14) - Koe gearresteerd in Colombia

In Colombia werd een koe gearresteerd omdat ze een gevaar op de weg betekende. Terwijl de koe op straat flaneerde in het stadje Giron, knalde een vrouw op haar motorfiets frontaal tegen de koe. De vrouw werd licht gewond.

De lokale arm der wet besloot om de koe op te sluiten. De politie zoekt nu de eigenaar van de koe. Een woordvoerder van de politie verklaart de arrestatie als volgt : “Een persoon die een ongeval veroorzaakt, wordt toch ook opgesloten? Dus voor een koe maken we geen uitzondering”.

Vraag is hoe die koe op de openbare weg terecht kwam. Houdt dit geval van cow displacement verband met de recente gevallen van bear displacement ? Alex Brulov onderzoekt de zaak.

Ondertussen heeft Smurf Lexus zich aangeboden als advocaat van de koe.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Foute informatie! Ik zit hier nog steeds in Dogville, met charlatans en criminelen van een ander kaliber dat ik me niet naar India ga verplaatsen om een koe te verdedigen. Het beest is heilig, die politiemannen aldaar zijn volgens mij corrupt!

10:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Smurf Lexus, heb jij aan de wiet gezeten ? Ten eerste dat proces in Dogville is al lang afgelopen; ten tweede die koe is gearresteerd in Colombia, niet in India.
Kärt Pärt

12:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Volledig terecht opgemerkt, Anonymus, ik was even in verwarring. Helaas ook niet aan Colombiaans "spul" gezeten, want dat was een aanvaardbaarder excuus voor deze kleine dwaling geweest.

8:16 PM  

Post a Comment

<< Home