Thursday, July 14, 2005

Ontmasker de charlatan met Sammy Trouvé (18) - Beyoncé beschuldigd van plagiaat

Jennifer Armour daagt Beyoncé Knowles voor de rechter in Houston, Texas. Armour beschuldigt de zangeres van plagiaat. Beyoncé zou de tekst van een nummer gestolen hebben voor haar hit Baby Boy.

De intergalactisch succesvolle Beyoncé scoorde in oktober 2003 een hit met het nummer Baby Boy afkomstig van haar solodebuut Dangerously In Love. Maar volgens Jennifer Armour lijkt de tekst verdacht veel op die van het liedje dat ze Beyoncé stuurde enkele maanden voor de release van haar hitsingle.

Jennifer Armour
"Het gaat om mijn liedje Got a little bit of love for You. Ik stuurde Beyoncé het nummer in maart 2003 in de hoop dat ze het zou gebruiken. Beyoncé gebaarde van krommen haas. Toen ik dan voor het eerst Baby Boy hoorde, schrok ik mij een aap. Die teef had gewoon de tekst van mijn nummer gestolen voor haar hit".

De zaak komt voor op 28 oktober in Houston. Beyoncé een charlatan ? No way, volgens Hund i snor. Niet Beyoncé ! Zij is hypergetalenteerd en van véle markten thuis ... Daarom heeft Hund i snor Beyoncé HiS-sponsor Smurf Lexus aan de hand gedaan om haar te verdedigen. Pas na het proces zal duidelijk worden of Beyoncé een charlatan is of niet. Onze gok : niet Beyoncé maar die Jennifer Armour is een charlatan !

1 Comments:

Blogger Barry81 said...

Hoe komt het toch dat telkens weer die zogenaamde geplagieerde artiesten minstens 2 jaar nadat "hun" nummer een wereldhit werd pas hun beklag komen doen?

7:21 AM  

Post a Comment

<< Home