Tuesday, April 19, 2005

Witte rook (2) - Habemus papam !

Habemus Papam !!!

Was het nu witte rook of toch zwarte ? Witte dus !

Joseph Ratzinger, oerconservatief en 78 jaar, is dus de nieuwe paus.

Eigenlijk had niemand juist geraden, hoewel Luc wel heel dicht in de buurt kwam. Ratzinger neemt dus niet over na 44 dagen maar neemt onmiddellijk het roer.
Breeddenkend als we zijn, gunnen we Luc dus het gratis bakje noedels van Noedelcentrale Wu Tang. Luc, u kunt het bakje gaan ophalen bij Wu Tang in Beijing. Het vliegtuigticket moet u wel zelf betalen.


Art Vandelay, u bent een ongelooflijk goed voorspeller van de Oscars, maar inzake de paus gaat uw voorspelling toch de mist in. Wat meer naar de mis gaan op zondag is ons advies.

Hoe zijn de eerste reacties ? Zit de kerk in de Ratz ? Is Ratzinger een overgangsfiguur ? U mag nu reeds een gok wagen op zijn sterfdatum. De winnaar krijgt dan een gratis tochtje op de kameel in de woestijn van Ouarzazate, u aangeboden door Kamelencentrake Ben Mekki.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik eis bij deze ook een half bakje kardinaalsnoedels. Wie had er immers de juiste datum voorspeld?

10:04 PM  
Blogger Barry81 said...

Beste DDay, ik raad u aan eerst nog eens de blog van Noedelcentrale Wu Tang te raadplegen alvorens u uw eis om dat bakje kardinaalsnoedels verder kracht bijzet.

Als ik me niet vergis: http://ncwt.blogspot.com/

10:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Barry, natuurlijk heb ik eerst op de Wu Tang site gekeken. Hoe had ik anders geweten dat het hier om overheerlijke 'kardinaalsnoedels' zou gaan?
Mmm, ik hoop dat ze gaan voor Bouvier Bosintang!
http://wolf.ok.ac.kr/~annyg/image/yo_bosin.jpg

11:01 PM  
Blogger Blogger said...

DDay, zoals gezegd is Hund i snor ruimdenkend. En u hebt gelijk, u maakt aanspraak op een noedelschotel bij Wu Tang. Wu Tang zelf is overigens zeer enthousiast om u samen met Luc te ontvangen. U kunt er geraken met Oezbekistan Airlines voor 600 euro. Meer details kunt u vinden op de blog van Wu Tang.

1:15 AM  
Blogger Blogger said...

Art, OK laat ons weten als je gewonnen hebt met de lotto, misschien kan je dan ook sponsor worden van Hund i snor ! Denk vooral aan de mogelijkheden die zich aanbieden bij een sponsorevent in aanwezigheid van Paris Hilton ...

4:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Heb net gelezen op de blog van Wu Tang dat DDay niet voor de noedels gaat! Dan kent hij mij nog niet, ik ga enkel voor de noedels (met of zonder hond).
Het wordt afwachten wie er eerst ter bestemming is...

1:27 AM  

Post a Comment

<< Home