Tuesday, February 15, 2005

Siegfried Bracke Hund in het HiS kegelspel

Siegfried Bracke
Hallo, ik ben Siegfried Bracke.

P. Leno
Hey Siegfried Brokken, hoe is't man, hoe is't met de hondenvoer ? Draait den business al wat beter dank zij die blogsponsoring ?

Siegfried Bracke
Nee, ik herhaal, ik ben Siegfried Bracke, niet Brokken.

P. Leno
Oh, Siegfried Bracke. Ik had u niet herkend met die walrussnor en die duikbril. Voor wat is't Siggy ?

Siegfried Bracke
Ik wil u interviewen.

P. Leno
Nee, laat maar, da's niet nodig.

Siegfried Bracke
Ik wil u toch een paar vragen stellen.

P. Leno
Jamaar, ik heb u niets gevraagd hé. Ik wil niet geïnterviewd worden. Ik ben Hugo Coveliers niet hé.

Siegfried Bracke
En ik ben Phara de Aguire niet. Enkele vraagjes over het reilen en zeilen bij Hund i snor.

P. Leno
Wat wilt ge weten ?

Siegfried Bracke
Uw blog blijkt volledig ten onder te gaan aan malversaties, bedrog, leugens en charlatannerie.

P. Leno
Hola Bracke. Take it easy, dude.

Siegfried Bracke
Al uw blogkoks, Ramon Garcia Lopez, Govandarajan Krishnaswamy, de Chen twins, blijken oplichters, charlatans, en ook diverse van uw andere "medewerkers" zoals Shlomo Bernstein en Vijay Gopalakrishnan worden verdacht als charlatans. Is dit het einde van Hund i snor ?

P. Leno
Nee, dit is het einde van dit "interview". Dat zijn allemaal lasterlijke aantijgingen. Ik sleep u voor het gerecht wegens laster en eerroof en onze advocaat Dale Cooper zal u verpletteren. Uw journalistieke bronnen en zogenaamde tipgevers zijn trouwens allesbehalve betrouwbare sujetten.

Siegfried Bracke
Mijn bronnen vallen onder het journalistiek beroepsgeheim. U hebt overigens zelf toegegeven dat die blogkoks charlatans zijn.

P. Leno
Dat klopt ja, so what ?

Siegfried Bracke
Trekt u daar geen conclusie uit ?

P. Leno
Ik zou niet weten welke conclusie. Wat bedoelt u ?

Siegfried Bracke
Trekt u daar geen conclusie uit voor u zelf, als baas van Hund i snor ? U hebt al die medewerkers zelf geselecteerd.

P. Leno
Het personeelsbeleid van Hund i snor is mijn probleem, Bracke, niet het uwe. Nogmaals, ik trek geen enkele conclusie. Mijn enige conclusie is "U bent een strontvervelende vent die mij geen enkele conclusie in de maag te splitsen heeft". Bracke, beat it !

Siegfried Bracke
Mijn conclusie is dat u, P. Leno, uw lezers voortdurend misleidt. U bent zelf de grootste charlatan. Shame on you, P. Leno ! Shame on you ! Uw blog is volstrekt nutteloos en bevat niets dan oeverloos gezwam. U moet de eer aan zichzelf houden en deze blog opheffen.

P. Leno
Bracke, u bent Michael Moore niet. Verwaande etter ! Hund i snor will not surrender. Get outa hie !

Hund i snor
Siegfried Bracke werd hierna door Alex Brulov hardhandig verwijderd uit het Hund i snor hoofdkwartier. Onze verontschuldigingen voor dit incident.
Hund i snor zit met een serieuze kater en beraadt zich nu over de toekomst van deze blog.

5 Comments:

Blogger Koop said...

Te oordelen naar het warrig taalgebruik en gestamel op de laatst geposte blogs verkeert onze Hund duidelijk in een existentiële identiteitscrisis. Het advies van koop: een vrijwillige retraite in Leuven-Centraal ("pick up that piece of soap, white boy"), een dieet van uitsluitend lasagne verde - minstens vijf dagen vol te houden, en een moedwillig ad infinitum beluisteren van het verzameld werk van de Velvet Underground. Brengt je er in no time weer bovenop, Hund!

2:34 PM  
Blogger Blogger said...

Koop, bedankt voor je advies, maar alvorens je spreekt van een existentiële identiteitscrisis, zou je eerst best jezelf eens laten nakijken. In Leuven Centraal was er een goede en knappe dokteres maar nu je daar ontsnapt bent, moet je je maar eens laten nakijken in Geel of zo. "warrig taalgebruik en gestamel op de laatst geposte blogs" ??? Ik heb maar één blog en dat is nog altijd Hund i snor.

3:30 PM  
Blogger Shamrockske said...

ge gaat toch niet beginnen bleiten gelijk pdw zekers. of is dit een nieuw mysterieus virus onder de ex-humo'ers.

6:16 PM  
Blogger Barry81 said...

Eigenlijk ga ik hier vreselijk off-topic, maar het staat me voor dat er gisteren reeds een artikel boven de recensie van Sideways stond. Het ging om een frontale aanval van Siegfried Bracke tegen het instituut dat Hund i Snor ondertussen geworden is. Hoeft het te verbazen dat logebroeder Bracke het offensief tegen een blog als HiS, ongeëvenaard in Vlaanderen en verre omgeving in vlijmscherpe onderzoeksjournalistiek, heeft ingezet? Niet alleen verdringt de Hund Terzake van de eerste plaats in het must-see lijstje van iedere meerwaardezoeker, Bracke vreest natuurlijk nog meer dat P. Leno de steven wendt en zijn pijlen richt op het elitaire genootschap waar "de strik" van de VRT zo graag vertoeft. Na het gedoe rond de baby van K3, Baby 81, Tsunami 12-12 en SS, is de loge immers mogelijk een volgende punt op de "As van het Kwaad" die P. Leno met nooit geziene ferociteit bestrijdt. Make no mistake, Siegfried. De Hund heeft u bloed geroken nu!

6:40 PM  
Blogger Barry81 said...

DENK DIT EVEN WEG: "Eigenlijk ga ik hier vreselijk off-topic, maar het staat me voor dat er gisteren reeds een artikel boven de recensie van Sideways stond. Het ging om een frontale aanval van Siegfried Bracke tegen het instituut dat Hund i Snor ondertussen geworden is."

6:43 PM  

Post a Comment

<< Home