Monday, December 13, 2004

Eindejaarsvraagjes aan enkele TV's

Hier zijn enkele eindejaarsvraagjes aan enkele TV's ( Truttige Vlamingen).

Phaedra Hoste

Wat was de opvallendste gebeurtenis van 2004 ?
De ontmoeting met mijn nieuwe Mexicaanse vriend Gael.
Gael is zo geil ! Hij is een ongelooflijk stuk !

Wat was het beste Radio/TV programma ?
TV : "Open en bloot", da's lekkere TV. En "De Rode Loper", omdat ik er vaak in voorkom.
Als ik aan 180 km per uur op de autostrade scheur, zet ik de radio niet op.
Dan zet ik een lekker CD-tje op van Slipknot. Dan ga ik lekker uit de bol.

Wat was de beste CD, concert, boek ?
Ik lees geen boeken. Enkel de Cosmo. Beste CD is Greatest Hits van Robbie Williams. Robbie is een lekker stuk en bovendien kan je goed vrijen op zijn muziek.
Concert : Ik ben naar Clouseau geweest in het Sportpaleis en dat was fantastisch.
Koen Wauters is trouwens ook nog altijd een lekker stuk.

Wie wens je wat in 2005 ?
Mijn vriendinnen ook een Mexicaanse vriend.
Dat zijn echte latin lovers !

Lyndsey Pfaff

Wat is de opvallendste gebeurtenis van 2004 ?
De geboorte van onze zoon Keano

Wat was het beste Radio/TV programma ?
TV : De Pfaffs natuurlijk. De Planckaerts vind ik maar niks.
Die zijn zo fake.

Wat was de beste CD, concert, boek ?
Ik lees geen boeken. Dat levert geen goede TV op.
Behalve onze eigen Pfaff strip.
Ik ben wel backstage geweest bij het concert van Clouseau.
BV's dat daar waren, ongelooflijk ! Maar ja, wij waren zelf
al met zoveel. Alleen den Bompa was er niet bij.

Wie wens je wat in 2005 ?
Ik wens onze familie veel gebeurtenissen in 2005

Eva Pauwels

Wat is de opvallendste gebeurtenis van 2004 ?

Mijn borstvergroting, euh nee, dat was in 2002. Mijn outing als lesbische, euh nee, dat was in 2003. Wel allebei dan, dat zijn voor mij nog altijd de opvallendste gebeurtenissen, ook in 2004

Wat was het beste Radio/TV programma ?

TV : Ciao Bella natuurlijk. Ik vind dat wij dat heel goed doen !
En dat programma met Paris Hilton en de dochter van Lionel Richie. Die hebben klasse hoor.

Wat was de beste CD, concert, boek ?
Ik lees geen boeken. Dat duurt te lang, pfff.
Concert : Ik ben naar Clouseau geweest en dat was zalig. Nadien backstage geweest.
Veel BV's zeg ! En Yasmine was daar, dat is toch wel een lekker stuk !

Wie wens je wat in 2005 ?
Iedereen een boobjob !


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Arm Vlaanderen!
Iedereen een blowjob??

12:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

die vraagjes in het donkerblauw: bad idea, Hund, want schier onleesbaar!

10:53 AM  

Post a Comment

<< Home