Wednesday, January 04, 2006

What's in initials met Didi Bota (43) - Mediaminister interviewt Laura Lynn op Radio 1

Vlaams minister van Media Geert Bourgeois interviewt vandaag allitererende initiaal en schlagerzangeres Laura Lynn ( zie foto, vermoedelijk nĂ  plastische chirurgie ) op Radio 1. Als gastpresentator van Wilde geruchten mocht hij zelf kiezen wie hij in de studio wou. De mediaminister leidt ook de dagelijkse Wilde geruchten -quiz en ontvangt showbizzcolumnist en eveneens allitererende initiaal Flip Feyten. Tussen 10 en 11 uur krijgt hij een stoomcursus radiomaken van Annemie Peeters, van 11 tot 12 uur staat hij er alleen voor.

Bourgeois : "Ik heb Laura Lynn uitgenodigd omdat ze het Vlaamse levenslied een nieuwe adem heeft gegeven. Met haar nummer "Je hebt met duizend maal belogen" heeft ze een echte hype gelanceerd. Een beetje vergelijkbaar met mijn partij N-VA heeft ook zij het allemaal op eigen kracht moeten doen.''

,,Ik steek niet weg dat ik het Vlaamse levenslied hoog inschat, en vind dat de openbare omroep er aandacht voor moet hebben. Als student heb ik vaak het levenslied gezongen.''
Of dat in nuchtere dan wel ladderzatte toestand was, vermeldt Bourgeois er evenwel niet bij. Bourgeois vermeldt er ook niet bij Dat Lynn een Westvlaamse is en Bourgeois daarmee eigenlijk ook platte electorale bedoelingen heeft.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home