Sunday, December 11, 2005

Showbizflash met Torleif Sigursson (43) - Miss World 2005 is een Ijslandse !


Ik ben uiteraard heel fier te kunnen aankondigen dat de nieuwe Miss World mijn landgenote Unnur Birna Vilhjalmsdottir is.

Unnur is 21 jaar en studente rechten. Interessant detail, ze is parttime politieagente en heeft nog meegeholpen aan de arrestatie van Koop op de vlieghaven van Reykjavik, nadat hij mij had vergiftigd. Zie ook http://hundisnor.blogspot.com/2005/01/meer-duidelijkheid-omtrent-de.html

Zilver en brons gingen naar Miss Mexico en Miss Puerto Rico. Unnur was helemaal van de kaart. "Ik had mijn naam niet horen afroepen. Pas toen ik zag dat geen van de andere meisjes bewoog, drong het tot me door dat ik gewonnen had", luidde het clichématig. De moeder van Unnur nam overigens in 1983 ook voor IJsland aan de Miss World-verkiezing deel.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home