Tuesday, October 25, 2005

VLD Olé Ola (18) - Verwilghen ontmaskert e-charlatans ...

Hund i snor
Meneer Verwilghen, u hijst zich weer in het nieuws na uw Benoit Van Cleemputiaans debacle bij de Raad van Europa. U gaat e-charlatans bestrijden ?

Mark Verwilghen
Dat bij de Raad van Europa was geen Benoit van Cleemputiaans debacle. Ik ben daar geflikt door de CD&V. Maar het klopt, ik heb initiatieven ontwikkeld om de e-commerce vrij te maken van charlatans.

Hund i snor
U gaat ook een internetloket oprichten voor klachten in verband met e-charlatans. Wij hebben een puike medewerker, Sam Trouvé, die u wellicht kan van dienst zijn. Hij biedt u geheel gratis consultingdiensten aan.

Mark Verwilghen
Dank u, het is vriendelijk van meneer Trouvé, maar we hebben hem niet nodig. U denkt toch niet dat ik met Hund i snor in zee ga ?

Hund i snor
Hebt u dan al andere medewerkers op het oog ?

Mark Verwilghen
Inderdaad. Ik heb reeds een consultingdeal afgesloten met de firma BVCCS.

Hund i snor
BVCCS ? Zegt ons niets. Maar we zullen het even natrekken.

Alex Brulov heeft intussen research gedaan over BVCCS. Het gaat om de firma Benoit Van Cleemput Consulting Services, geregistreerd op de Kamer van Koophandel van Knokke.

Hund i snor
Dag meneer Verwilghen, Hund i snor weer. We hebben dat even nagetrokken. Weet u wie er achter die BVCCS schuilgaat ?

Mark Verwilghen
Mijn kabinetsmedewerkers hebben die deal afgesloten. Ik ken de details niet. Maar wilt u mij nu excuseren, ik moet toevallig gaan lunchen met de mensen van BVCCS in sushibar Miike en Giido.

Hund i snor
Smakelijk. Sushibar Miike en Giido is een Hund i snor-sponsor. Maar we wensen u overigens veel succes met BVCCS. De man achter BVCCS is niemand minder dan Benoit Van Cleemput himself !

Mark Verwilghen
Mmm, wat een merkwaardig toeval ! Ik ken die Van Cleemput niet, maar heb alle vertrouwen in mijn medewerkers. Tot een volgende, Hund !

Verwilghen bedoelt natuurlijk tot een volgend debacle. Overigens gebaart Verwilghen van krommen haas ! Het kan bijna niet dat hij Van Cleemput niet kent, zeker niet omdat hij geregistreerd is in Knokke. Alex Brulov onderzoekt de zaak verder.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home