Saturday, October 08, 2005

Nieuwe blogsponsor voor Hund i snor

Na Paris Hilton heeft Hund i snor een tweede grote naam uit de Showbiz gestrikt. Het gaat om niemand minder dan Britney Spears !

De kersverse mama van Sean Preston gaat met Hund i snor in zee op een ongelukkig moment in haar privéleven - haar ventje Kevin Federline is net met de noorderzon vertrokken en laat haar stikken.

Hund i snor
Dag Britney, alles kits wilden we vragen maar in deze omstandigheden lijkt ons dat toch wat misplaatst ...

Britney Spears
Inderdaad, Kevin heeft me laten zitten, de hufter.

Hund i snor
En dit net nadat er een stomende sexvideo van jullie is uitgelekt.

Britney Spears
Die video is fake. De charlatan die die video heeft uitgelekt zal ik keihard suen.

Hund i snor
We kennen een goede advocaat, Smurf Lexus.

Britney Spears
Laat maar komen. Die zal ook goed zijn diensten kunnen bewijzen voor mijn echtscheiding. Het lijkt me overigens niet toevallig dat die sexvideo juist nu uitlekt. Volgens mij zit Kevin hierachter, de son of a bitch !

Hund i snor
Euhm, de timing lijkt niet ideaal om onze samenwerking aan te kondigen, maar anderzijds waren de onderhandelingen al maanden aan de gang.

Britney Spears
Dat klopt. En hoe je het ook bekijkt, de wereld draait verder hé. Ook zonder Kevin.

Hund i snor
Wat heeft u doen beslissen om Hund i snor te sponsoren ?

Britney Spears
Wel, eerst en vooral ben ik een grote hondenliefhebber, zoals u weet. Er is natuurlijk het grote voorbeeld van die andere hondenvriend Paris Hilton, die toch zeer tevreden is met de return van haar Hund i snor campagne. En verder ben ik ervan overtuigd dat het wereldwijde Hund i snor-lezerspubliek een ideale doelgroep is voor mijn produkten. Hund i snor heeft nu ook heel wat extra lezers in India, een continent met een miljard mensen, dat is dus ook een gigantische afzetmarkt, hé.

Hund i snor
Juist. Welke produkten brengt u eigenlijk aan de man ?

Britney Spears
In de eerste plaats promoot ik uiteraard mij eigen parfum, Fantasy. En daarnaast heb ik ook de Britney-poppen. En vooral naar de toekomst toe zal hund i snor een ideaal vehikel zijn om mijn hondenpopjes te promoten.

Hund i snor
U zal ook poppen op de markt brengen van uw eigen honden, Bit Bit, Lucky and Lacy Loo ?

Britney Spears
Dat klopt ja. Aanvankelijk wilde ik ook een pop van Kevin lanceren, maar die zullen nu allemaal verbrand worden. Maar de poppen van mijn hondjes, dat moet een grandioos succes worden. En mijn hondjes zullen mij nooit verlaten, dat weet ik zeker !

Hund i snor
Britney, we hopen dat uw omzet van Britney Spears Doggy Dolls via Hund i snor een intergalactisch succes wordt. Hopelijk kan dit zakelijk succes je een hart onder de riem steken in deze voor jou emotioneel zware tijden.

Britney Spears
Thanks, Hund !

2 Comments:

Blogger Luc said...

Probeer Britney ook eens aan haar verstand te brengen dat India géén continent is, maar een land in Azië. Dat laatste is wel een continent. Gaat dat lukken?
Oei, ik heb iets over het hoofd gezien, Britney is blond, hé. Laat maar zitten.

11:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wie is die Britney eigenlijk?

9:48 PM  

Post a Comment

<< Home