Monday, May 16, 2005

Nieuwe Aziatische blogsponsor

Hund i snor heeft alweer een koninklijke sponsor. Het gaat om de koning van Thailand.

De koning van Thailand, Bhumibol Adulyadej, heeft een zwembad voor honden geopend.
Het zwembad is gelegen aan de Kasetsart-universiteit van Bangkok en zal dienen voor therapeutische behandeling van zieke en gewonde honden. Het zwembad werd genoemd naar zijn favoriete hond Suvarnachad, een zwerfhond die Bhumibol heeft gered van de straat.

Het geld voor het zwembad kreeg de koning bij elkaar door een boek over de bewuste hond, en liefdadigheids-shirts met een foto van de koninklijke viervoeter. Het bad zal worden gebruikt voor de fysieke rehabilitatie van honden met artritis en neurologische ziekten. Niet alleen zieke honden kunnen er naar hartelust zwemmen, ook gezonde honden komen er aan de bak.

Hund i snor
Sire, het is een hele eer om u als blogsponsor te hebben.

Bhumibol Adulyadej
Dank u. Het is wederzijds. Ik ben vereerd de eerste Thaise blogsponsor te zijn van Hund i snor.

Hund i snor
U bent de tweede sponsor uit koninklijke kringen, na de Belgische Prins Laurent.

Bhumibol Adulyadej
Ja, ik ken Prins Laurent uiteraard, hij is ook een grote hondenvriend en hij komt mij en mijn 50 honden regelmatig bezoeken.

Hund i snor
Bent u van plan ook elders ter wereld zwembaden voor honden te openen ?

Bhumibol Adulyadej
Ikzelf niet, maar ik hoop dat mijn initiatief anderen op ideeën zal brengen.

Hund i snor
Zolang het Benoit Van Cleemput maar niet is. Sire, veel plezier en succes met uw hondenzwembad !

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Er is sprake van om in de Verboden Stad een kweekvijver aan te leggen voor honden. Ik moedig dit initiatief aan, want het biedt goede vooruitzichten voor mijn spijskaart.

12:50 AM  

Post a Comment

<< Home